abbeochnadjaärbäst!

tjaa.
har inte skrivit nått idag och igår... men har inte varit hemma nått.
igår for jag på boda borg med khalid tolle samra amal och natta de ägde vi körde i lag  jag tolle oh khalid vann hahah vi ska inte ens prata om hur många banor vi klara:$:$:$ men natta samra oh amal klara 1 bana HAHAHAHAH ... aja på kvällen for jag och natta till tolle och va med han sammra amal och khalid de nice förutom att khalid missahandla mig... men jag sog tbx så grov som jag är .:)
ehm idag har jag varit med natta vi hara typ inte gjort så mke typ spela mario och nördat datorn
just nu siter jag oh natta fortf och nördar datorn .. och jag skrive rmed nadja och abbe dom äg
mina sötnosar hahahh

okej sanningen till att jag inte skrivit är för att jag satt i bilen hela dagen för att jag kunde inte komma in för att alla mina fans hoppa på mig, de va jobbigt.. men sen ringdde jagmina livvakter och bad dom komma och hjälopa mig dom avr där på typ 5 min dom är så grova så alla vart rädda oh sprang iväg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0