mariocaaaaaaart

tjosanhejsan,
igår skrev inte jag och ida nått för vi hann typ inte ,ehm iaf vi sluta skolan kvart i 11 då följde jag och ida nils då han skulle klippa sig ,sen så for vi på stan med jonas najah och hanna ,de va as kul hahah ,vi va inte så normmala men de är vi aldrig ju så ,men iaf jag köpte en kofta ett par jeans och en tröja,
trevligt att veta,..fassstt.. men sen så skulle jonas och ida ta bussen vid mig hem ,men dom missaa två bussar ahahh . sen så orka ja inte va henmma flr jga var utelåst för jag hade gömt mina nycklar hemma och hela min familj va och handla så då for jag ba till ida .På kvällen for vi till loftet de va tårtbaartävling  jag va med ida jonas tolle najah hanna och nadja vi ägde vi gjorde en hund med en hatt HAHHAHAHA,den såg fan läskiii ut . sen efter loftet var jag och ida och cykla lite sen for vi till henne och jag sov här  ,vi ha spela mario caaaaaaart hela morgonen :D
men nu duschar ida ska duscha efter henne ,
assåå värt att jag skrev alt de här ingen kommer endå orka läsa ..
AJA HA EN BÄST KVÄLL DE SKA VI IAF HA :D:D:D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0