Skolavslutning

hejsan.:P
förlåt för dålig uppdatering men michelle har inget internett och jag har inte varit hemma.
men iaf så va de ju skolavslutning idag:) hääärligt.
jag sove hos michelle, sen så komme vi kanske 10 min sent till kyrkan:] men de spela ingen roll, de är drygt att sitta i kyrkan å lyssna på prästen som babbla på.
aja sen efter vi hade tagit kort efter så gick jag, michelle, lisa, alex och jonas till stan. där träffa vi oliver, sergio och wilhelm:)
vi gick till de där cafeet i CK(vet inte va den het(a)). sen efter de så gick vi tillbaka till kyrkan sen darra jag hem å fika me mormor och morfar och bytte kläder. sen skjutsa elin mig till stan där jag träffa michelle, jonas, younis, sergio, dino och nur. vi gick till kyrkan ennu en gång å kolla på kanals avslutning:D sen efter de så fick vi gå upp i kyrktornet:O:O::D:D:D SÅ JÄVLA NICE! ja ha fan allti vilja de:]
KOMMER SAKNA ALLA PÅ SOMMARLOVET!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0