thinking about you

tjaaa. HAHA fan va fullt jag uppdaterar typ b a på helgerna-.-
jaja  i fredags var jag med lisa noak kajsa och petter, vi tittade på Piran-ha hahah eller ba slutet fyfan den filmen är typ den äckligaste filmen jag sett. haha sen lärde Lisa noak single ladies thriller och telephone ahhah de va skit kul.sen sov Lisa hos mig,mysigt!
Igår var jag med natta vi åt tacos sen for vi på BIOOOOO vi såg newyears eve den va bra fast  när man typ sattt och skratta blev de helt plöötsligt  skit sorgligt spå man börja typ gråta..de va typ så hela tiden... aja sen råka ja typ spilla popcorn på hon som sartt bredvid mig  pinsammt moment .. fats de va egentligen nattas fel för...
aja nu väntar jag på Hanna vi ska se criminal minds!
HAAHHAHA ongen kommee orka läsa detta.:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0