What are words if you really don't mean them when you say them

Hejsan! Sitter jusst nu hor farmor och farfar. Nicko fyller 18 år idag så vi har ätit tårta osv:D Igår va jag med Ella, Noak, Sebastian, Kevin och Tim i vitbergsbacken och grillade och åkte skärtlapp, madrass osv xD. Vi hade fett kul! Sen när vi blev lite less gick vi hem till Kevin och såg The human centipede 2. Jävligt äcklig men den va vell bra!
De hära lovet har varit grymt bra har hunnit med att vara med mycket fint folk sen nu ikv ska jag fara till Lisa och sova där så då hann jag med henne också fast hon varit i Amarnäs;)
Får bli en bild som kanske har kommit upp rätt mycke men jag har ingen annan hära.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0